неділя, 19 квітня 2015 р.

Я - ЛІБРОКУБІКУЛАРІСТ!!! А ВИ ???

Дорогі мої шанувальники "Скарбниці філолога", хочу вам признатися, що я дуже люблю читати книги : читаю їх будь-де і будь-коли:)))
Я просто не уявляю свого життя без книг. Адже читання розвиває не тільки пам'ять, зв'язне мовлення, мислення, а ще допомагає нам мандрувати в невідомі краї і проживати життя разом із улюбленими героями. А сьогодні виявилось, що я не просто читач, я ліброкубікуларіст!!! Мені стало цікаво - я одна така чи нас багато???


Тому прошу написати в коментаріях свою позицію. До речі, не лякайтесь цього загадкового терміну, це не моя вигадка, такий термін дійсно існує, популярний він  у деяких американських та європейських філологів. А означає він усього-навсього ... людину, яка любить читати у ліжку.


6 коментарів:

  1. Наталю, я хоч не ліброкубікуларіст, бо в ліжку читати не люблю, проте є пристрасним бібліоманом. Про це знають усі мої рідні, друзі, знайомі та учні. І тому дуже часто отримую у подарунок саме книжку. Мені, як філологу, важко навіть уявити світ,у якому немає книги. Читати - це моє улюблене заняття. Незважаючи на те, що сьогодні є електронні книги, які можна знайти в Інтернеті, вважаю, що все одно прихильників читання традиційних книжок завжди буде багато, адже спілкування з друкованою книжкою викликає особливі відчуття.
    Дякую Вам за статтю(поповнила свій лексикон новим словом).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пристрасний книголюб, бо читаю, коли п'ю чай чи перед сном, взагалі, коли випаде вільна хвилина. Я придбала електронну книгу, щоб економити кошти, бо в інтернеті скачати улюблену книгу можна безкоштовно. Але також є прихильником традиційної книги, коли беру в руки, вдихаю її аромат ( так, саме аромат) серце наповнюється радістю!!!

      Видалити
  2. Мабуть нас багато, бо я теж ліброкукубікуларіст!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Коли забуваєш про втому, про час, про побутові проблеми, співчуваєш, знаходиш щось близьке саме тобі - значить читаєш. І не просто читаєш, а проживаєш ще одне, нехай і чиєсь, життя. Скільки книг прочитав, стільки і життів прожив. Хіба ж це не фантастично?! Я теж лі.... А от слово майже як скоромовка ...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. п.Мапія, ви маєте рацію, слово направду важко відразу запам'ятати, але суть його чудова, бо немає більшої насолоди, ніж хороша книга! Особисто для мене читання - це все)))

      Видалити